Regulamin sklepu

Regulamin obowiązujący od dnia 28.02.2025 r.

Regulamin sklepu

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Sklep Internetowy pod nazwą: Asystent Studenta jest dostępny pod adresem: www.asystentstudenta.pl oraz jego rozwinięciami. 
  2. Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży i świadczenia usług, obowiązujące w Sklepie Internetowym prowadzonym jest przez: Agnieszka Hryniszyn prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Asystent Studenta Agnieszka Hryniszyn z siedzibą w Zabrzu, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), adres: ul. Cieszyńska 28/7, 41-800, NIP: 6482827059, REGON: 540454987, (dalej: Sprzedawca).
  3. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu. Sprzedawca prowadzi internetową sprzedaż detaliczną.
  4. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy:
    1. pod adresem e-mail: kontakt@asystentstudenta.pl,
    2. z wykorzystaniem adresu do korespondencji: adres – ul.Cieszyńska 28/7, 41-800 Zabrze
    3. za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie Sprzedawcy.
  5. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu skorzystania z wybranych funkcji Sklepu Internetowego (np. założenie Konta Klienta czy złożenie Zamówienia). 
  6. Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony w Sklepie Internetowym w sposób umożliwiający Użytkownikom zapoznanie się z jego treścią, utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie, zapisanie lub pobranie na nośniku zewnętrznym, zapoznanie się z obecnie obowiązującą wersją, oraz poprzednimi. 

§ 2. DEFINICJE
  1. Akcja Promocyjna – szczególne warunki sprzedaży Produktów lub świadczenia usług, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych, takie jak np.: obniżenie Ceny za Produkt lub Zestaw Promocyjny, czy też obniżenie lub brak kosztów Wysyłki. Szczegóły Akcji Promocyjnej, jeśli taka obowiązuje, reguluje „Regulamin Akcji Promocyjnej”, zgodnie z informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu Internetowego. W przypadku obowiązywania Akcji Promocyjnej, przepisy Regulaminu Akcji Promocyjnej mają pierwszeństwo przed przepisami niniejszego Regulaminu.
  2. Cena – określona w złotych polskich należnego Sprzedawcy tytułem udostępnienia Produktu / Usługi Klientowi zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że warunki Akcji Promocyjnej obowiązującej w danym czasie w Sklepie Internetowym stanowią inaczej lub dostawa jest darmowa na zasadach określonych w §7 ust. 2 Regulaminu.
  3. Klient – (1) osoba fizyczna; albo (2) działająca przez osobę umocowaną osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku, gdy Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy o Świadczenie Usług / Umowy Sprzedaży oraz okazać taką zgodę na każde żądanie Sprzedawcy. Każdy Klient jest jednocześnie Użytkownikiem Serwisu.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 221 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Za konsumenta uważa się również osobę fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (tzw. Przedsiębiorca – Konsument).
  5. Konto Klienta – Usługa Elektroniczna; oznaczony indywidualną nazwą (Loginem) i Hasłem utworzonym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności Sklepu Internetowego. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia m.in. zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, czy dostęp do historii Zamówień.
  6. Koszyk Usługa Elektroniczna udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze Sklepu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia jednego lub kilku Produktów, okazjonalnie wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi Regulaminami Akcji Promocyjnych, wyświetlenia podsumowania Ceny poszczególnych Produktów i wszystkich Produktów łącznie. Koszyk umożliwia także ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w szczególności: ilości Produktów, adresu dostawy, danych do faktury, sposobu dostawy, formy płatności. W ramach usługi Koszyka, Sprzedawca może przesłać Klientowi wiadomość mailową o Produktach pozostających w Koszyku lub nieudanej / odrzuconej przez pośrednika płatności transakcji (tj. mail transakcyjny). 
  7. Lead Magnet – treści cyfrowe (w tym m.in. Newsletter, dostarczane w zamian za podanie swoich danych osobowych na podstawie umowy o dostarczenie Lead Magnet.
  8. Login – nazwa użytkownika Klienta podana w ramach Sklepu podczas tworzenia Konta Klienta.
  9. Operator Płatności – spółka pod firmą: PAYU S.A. z siedzibą w Poznaniu, adres: Grunwaldzka 186, 60-166, pod numerem KRS: 0000274399, REGON: 300523444, NIP: 7792308495, będąca podmiotem świadczącym usługi płatnicze w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (dalej zwany w skrócie: PAY U). 
  10. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym  treść cyfrowa (w szczególności w postaci pakietu edukacyjnego zawierającego – testy, slajdy i dostęp do chatu będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.
  11. Regulamin – niniejszy dokument określający m.in. zasady zawierania Umów Sprzedaży. Regulamin określa prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Użytkownika, w tym Klienta. 
  12. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  13. Serwis – serwis znajdujący się w sieci Internet pod adresem: www. asystentstudenta.pl oraz wszystkie funkcje i narzędzia udostępniane przez ten Serwis. Funkcjonalnością Serwisu, za pośrednictwem której Klient może dokonać zakupu Produktu jest Sklep Internetowy.
  14. Sklep – prowadzony przez Sprzedawcę w języku polskim Internetowy serwis sprzedażowy umożliwiający świadczenie na terytorium Polski usług drogą elektroniczną, w tym przede wszystkim prezentację produktów, składanie zamówień, zawieranie umów na odległość oraz dostęp do treści cyfrowych w tym dostęp do Lead Magnet.
  15. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktu za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty dostawy, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt, jego główne cechy, Cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki (dalej także: Umowa).
  16. Usługa Elektroniczna – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przez Sprzedawcę na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z Umową o Świadczenie Usług.
  17. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  18. Użytkownik – osoba fizyczna przeglądająca zasoby Sklepu Internetowego, bez konieczności zakładania Konta Klienta i dokonania zakupu. 
  19. Ustawa PKE – ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. prawo komunikacji elektronicznej.
  20. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży (ułatwienie techniczne). Podczas trwania Akcji Promocyjnej, Sprzedawca w ramach funkcjonalności Sklepu Internetowego z obiektywnych przyczyn może uzależnić zawarcie jednej Umowy sprzedaży dla kilku Produktów w ramach zestawu promocyjnego, z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Produktami. Zamówieniu może zostać nadany jeden numer, a wszystkie oferty będą procedowane równolegle.

§ 3. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
  1. Minimalne techniczne wymagania urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i poprawne korzystanie ze Sklepu Internetowego: 
    1. urządzenie z dostępem do sieci Internet; 
    2. najnowsza wersja przeglądarki internetowej; 
    3. aktywne konto poczty elektronicznej (adres e-mail) w celu założenia Konta Klienta, zapisu do Newslettera jeśli obowiązuje, czy dokonania zakupu.
  2. Sprzedawca nie udziela gwarancji, że korzystanie ze Sklepu Internetowego będzie przebiegało bez błędów i przerw technicznych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Sklepu Internetowego w dowolnym terminie, bez konieczności uprzedniego informowania o tym Klientów. Sprzedawca będzie dążył do niezwłocznego przywrócenia działania Sklepu Internetowego.  Przerwy techniczne nie powinny mieć wpływu na realizację już złożonych Zamówień. 
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zawartość i treści innych serwisów oraz portali, do których może zostać przekierowany Użytkownik, korzystając z linków umieszczonych w Sklepie Internetowym (np. firm kurierskich, czy operatorów płatności). 
  4. Użytkownik nie ma prawa wykorzystywać Usług oferowanych przez Serwis w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami ani w sposób, który naruszałby uzasadnione interesy Sprzedawcy lub osób trzecich. 
  5. Użytkownik bez zgody Sprzedawcy nie ma prawa pobierać zawartości baz danych dostępnych na Stronie Internetowej, w celu wtórnego ich wykorzystania do prowadzonej przez Użytkownika działalności komercyjnej lub innej działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.  
  6. Wyznaczony w § 1 ust. 4 a) Regulaminu punkt kontaktowy, służy także do rozpatrywania skarg dotyczących nielegalnych treści. Sprzedawca przyjmuje na wskazany wyżej adres e-mail skargi i upoważniony jest do zawieszenia Użytkowników regularnie publikujących nielegalne treści. Sprzedawca jest przygotowany na współpracę z organami państwowymi w przedmiocie nielegalnych treści.
  7. Do katalogu treści niezgodnych z Regulaminem zalicza się m.in. treści dyskryminujące określone grupy społeczne, treści powszechnie uznane za obraźliwe oraz treści naruszające przepisy ustawy o ochronie danych osobowych). Publikacja treści niezgodnych z prawem lub dobrymi obyczajami jest zakazana.
  8. W przypadku stwierdzenia naruszeń, w wyniku analizy otrzymanej skargi, Sprzedawca niezwłocznie podejmie kroki celem zawieszenia Użytkownika naruszającego prawo.
  9. Wyznaczony punkt kontaktowy służy także do składania odwołań w przypadku zablokowania lub usunięcia treści Użytkownika. Procedura odwoławcza oferowana przez Sprzedawcę jest zgodna z przepisami prawa oraz zapewnia uczciwe i sprawiedliwe rozpatrywanie odwołań oraz nie jest robiona w sposób zautomatyzowany.
  10. Sprzedawca zobowiązuje się do współpracy z właściwymi organami ścigania w przypadku wykrycia treści nielegalnych lub naruszających prawo.
  11. Autorskie prawa majątkowe do treści zamieszczanych na stronach Internetowych Sklepu, a także elementów graficznych Sklepu, ich układu i kompozycji, będących utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, przysługują Sprzedawcy. Wykorzystanie ich bez pisemnej lub wyraźnej zgody Sprzedawcy, stanowi naruszenie jego praw autorskich.
  12. Sprzedawca nie korzysta a algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

§ 4. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM 
  1. Za pośrednictwem Sklepu Internetowego Sprzedawca świadczy Usługi Elektroniczne na rzecz Użytkowników, w tym Klientów, które nie wymagają zapłaty Ceny, takie jak:
    1. prowadzenie Konta Klienta, w przypadku jego rejestracji,
    2. umożliwianie Klientowi składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie,
    3. umożliwienie Klientowi korzystania z usług Koszyka,
    4. umożliwienie dodawania opinii o zakupionych Produktach,
    5. formularz kontaktowy,
  2. Na rzecz Klientów, którzy utworzyli Konto Klienta, Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:
    1. podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta,
    2. przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień,
    3. umożliwienie zmiany danych Klienta w ramach Konta Klienta,
    4. umożliwienie usunięcia Konta Klienta.
  3. W sytuacji, gdy do skorzystania z określonej Usługi Sprzedawca wymaga podania przez Użytkownika adresu e-mail, Użytkownik zobowiązuje się wskazać prawidłowy adres e-mail, tj. taki, pod którym odbiera korespondencję elektroniczną.  
  4. Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych, w tym np. w postaci Newslettera od Sprzedawcy lub podmiotów z nim powiązanych na wskazany przez niego adres e-mail, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola widniejącego przy treści takiego oświadczenia. Użytkownik może w każdej chwili cofnąć udzieloną zgodę w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych bez ponoszenia negatywnych konsekwencji. Szczegóły dotyczące wyrażania ww. zgody oraz dotyczące przetwarzania danych osobowych opisane zostały w dalszej treści Regulaminu oraz w załącznikach do Regulaminu (tj. (1) Polityka Prywatności oraz (2) Polityka Plików Cookies).  
  5. Warunki korzystania z Konta Klienta.
    1. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu formularza rejestracji (poprzez wskazanie adresu mailowego i nadaniu hasła) oraz zaakceptowaniu postanowień niniejszego Regulaminu i załączników, a następnie po potwierdzeniu chęci założenia Konta Klienta poprzez aktywację linku w mailu otrzymanym na wskazany adres e-mail. 
    2. Umowa o Świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia rejestracji Konta Klienta, wysłanego przez Sprzedawcę na adres email podany przez Klienta. Konto świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. 
    3. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunąć Konto (rezygnacja z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy (np. korzystając ze środków komunikacji opisanych w Regulaminie lub korzystając z funkcji w panelu Konta Klienta „usuń Konto”).
  6. Warunki korzystania z Koszyka.
    1. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Użytkownika pierwszego Produktu do Koszyka. Koszyk jest usługą świadczoną nieodpłatnie, przez okres, w którym w Koszyku Użytkownika znajdują się niezakupione Produkty. 
    2. W momencie złożenia Zamówienia i jego skutecznego opłacenia dochodzi do zakończenia świadczenia Usługi. Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka. 
    3. Usunięcie danej pozycji może spowodować automatycznie usunięcie również innej pozycji z Koszyka z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Produktami. 
    4. Koszyk umożliwia także ustalenie i modyfikację danych Zamówienia, w szczególności: adresu dostawy, danych do faktury, sposobu dostawy, formy płatności, dodania kodów rabatowych.
  7. W przypadku, gdy Sprzedawca oferuje w Serwisie Usługę Newsletter, wówczas zastosowanie znajdują warunki korzystania z Usługi Newsletter, opisane szczegółowo poniżej.
    1. Korzystanie z Usługi Newsletter, o ile Usługa taka została przez Sprzedawcę udostępniona w Serwisie, polega na otrzymywaniu przez Użytkowników do niego zapisanych, drogą elektroniczną informacji handlowych dotyczących Produktów i Usług Sprzedawcy i / lub partnerów Sprzedawcy, w tym w szczególności informacji o ich aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych (e-mail marketing). 
    2. Korzystanie z usługi Newsletter możliwe jest po wykonaniu następujących czynności: (1) udostępnienie swojego adresu e-mail, w wyznaczonym do tego polu w Sklepie Internetowym lub zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a w celu otrzymywania informacji handlowych wybranym kanałem komunikacji; (2) zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu (w tym dodatkowo poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Użytkownika – o ile taka funkcjonalność została udostępniona) oraz potwierdzenie zapoznania się z Polityką prywatności.
    3. Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony. Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z usługi Newsletter (rezygnacja z Usługi), poprzez wysłanie żądania do Sprzedawcy o zaprzestanie świadczenia Usługi Newsletter (np. korzystając ze środków komunikacji opisanych w Regulaminie lub poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w pierwszej wiadomości przesłanej na podany adres e-mail w związku z rejestracją do Usługi Newsletter.
    4. Sprzedawca może w każdym czasie rozwiązać Umowę dotyczącą prowadzenia Konta Klienta lub usługi Newsletter za tygodniowym okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, takich jak w szczególności: zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, zmiana sposobu świadczenia Usług spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi, zmiana modelu prowadzonej działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Oświadczenie w zakresie określonym powyżej wysyłane jest na adres e-mail Użytkownika.
  8. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych opisanych powyżej, Użytkownik może składać w dowolnej formie, przy czym zaleca się skorzystanie ze środków komunikacji wskazanych w §1 ust. 4 Regulaminu. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

§ 5. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ NA (I) PRODUKTY FIZYCZNE. 
ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ NA (II) PRODUKTY CYFROWE.
ZASADY KORZYSTANIA.
  1. Informacje prezentowane w Sklepie Internetowym stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Sprzedawcę do Użytkowników, w tym Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego.
  2. Klient może złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym Sprzedawcy przez 7 dni w tygodniu całodobowo, z wyjątkiem przerw technicznych i lub innych zdarzeń siły wyższej uniemożliwiających korzystanie ze Sklepu Internetowego. 
  3. W ramach rozwoju dostępnych w Sklepie Internetowym Produktów Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia co do sposobów składania Zamówień na określone Produkty. W przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, z których wobec przynajmniej jednego znajduje zastosowanie ograniczenie, o którym mowa powyżej, może to wpłynąć na dostępność sposobów składania Zamówień również dla pozostałych z nich.
  4. Sprzedawca umożliwia Użytkownikowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego w następujący sposób: 
    1. Klient kompletuje Zamówienie wybierając Produkt/-y, którym/-i jest zainteresowany oraz dodaje do Koszyka, po czym przechodzi do formularza zamówienia (procedura zakupowa).
    2. Użytkownik, który jest zalogowany na swoim Koncie Klienta potwierdza w formularzu Zamówienia aktualność danych koniecznych do złożenia Zamówienia. W formularzu niezbędne jest podanie wymaganych danych dotyczących Klienta oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży. Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy oraz numeru NIP. Podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych przy wypełnianiu formularza zamówienia może uniemożliwić realizację Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży. Wypełniając formularz Zamówienia należy wybrać sposób zapłaty Ceny i – w przypadku produktów fizycznych – określić sposób dostawy Produktu.  Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę). 
    3. Wymagana jest akceptacja Regulaminu i zapoznanie się z Polityką prywatności.
    4. W zależności od wybranego sposobu zapłaty za Zamówienie, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności.
    5. Sprzedawca w odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie wysyła do Klienta automatyczną wiadomość na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania  Zamówienia.
    6. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e mail wiadomość z: potwierdzeniem przyjęcia jednej lub kilku poszczególnych ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia i potwierdzeniem zawarcia Umowy Sprzedaży (akceptacja Zamówienia w zakresie Produktów wskazanych w wiadomości); albo informacją o braku możliwości przyjęcia wszystkich ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia, np. z powodu braku płatności.
    7. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia oferty z Zamówienia tj. wysłania do Klienta wiadomości mailowej, o której mowa powyżej w zakresie wskazanych w niej Produktów.
  5. Złożenie Zamówienie oznacza zgodę na otrzymanie rachunku / faktury, faktury korygującej i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej, na wskazany adres e-mail. Wraz z potwierdzeniem Zamówienia, Sprzedawca wysyła rachunek / fakturę. Jednocześnie Klient oświadcza, że będzie odbierał powyższe faktury elektroniczne pod podanym adresem e-mail.
  6. W przypadku braku możliwości przyjęcia wszystkich lub niektórych złożonych w ramach Zamówienia ofert, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem.
  7. W przypadku braku możliwości przyjęcia oferty złożonej w ramach Zamówienia, Umowa Sprzedaży w zakresie wskazanych przez Sprzedawcę Produktów nie zostaje zawarta, a Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa Sprzedaży nie została zawarta.
  8. Złożenie Zamówienia oznacza, że Sprzedawca może informować Klienta o statusie Zamówienia, w szczególności wysyłając wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail, SMS lub kontaktując się telefonicznie.
  9. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w tym art. 493-495 Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta.
  10. Akcje Promocyjne obowiązujące w Sklepie Internetowym nie łączą się, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej.
  11. Sprzedawca dopuszcza zmniejszenie łącznej kwoty do zapłaty poprzez skorzystanie z funkcjonalności Koszyka o nazwie „KOD RABATOWY”  na etapie składania zamówienia. Kupon ten automatycznie rozlicza wartość Zamówienia przed złożeniem dyspozycji zakupu.
  12. Treści cyfrowe udostępniane w Sklepie są chronione prawami autorskimi. Dozwolone jest korzystanie z nich wyłącznie na własny użytek. Komercjalizowanie lub dalsze ich udostępnianie stanowi naruszenie praw autorskich. W przypadku chęci ich komercjalizacji, należy skontaktować się ze Sprzedawcą i otrzymać jego pisemną zgodę.

§ 6. SPOSOBY PŁATNOŚCI
  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności za Zamówienie:
    1. Blik.
    2. Płatność kartą.
    3. Przelew online.
    4. Przelew tradycyjny.
  2. Dostępne sposoby płatności mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu dostawy lub cech Produktu. Dostępne sposoby płatności mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Produkty nimi objęte.
  3. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności i porzuconym koszyku, w tym może wysłać wiadomość e-mail (mail transakcyjny). Nieuiszczenie płatności spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty. Klient może również do momentu otrzymania wiadomości o wysłaniu Zamówienia anulować je bez ponoszenia konsekwencji, kontaktując się ze Sprzedawcą, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży – nie dotyczy to jednak Produktów nieprefabrykowanych wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  4. W przypadku, gdy Klient wybrał płatność z góry i ją uiścił, brak odbioru Produktu w wyznaczonym terminie stanowi warunek rozwiązujący Umowę Sprzedaży – w takiej sytuacji Sprzedawca zwróci Klientowi uiszczoną płatność niezwłocznie po otrzymaniu Produktu – nie dotyczy to jednak Produktów nieprefabrykowanych wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie lub niedostarczenie Produktu spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta lub inne komplikacje, jeśli winę za nie ponosi Klient.

§ 7. DOSTAWA
  • dostawa produktów cyfrowych
  1. Sprzedawca dostarczy Klientowi Produkt niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty od Klienta, tj.: 
  2. – w przypadku wyboru przez Klienta płatności tradycyjnym przelewem bankowym, Sprzedawca dostarczy Produkt najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty za Zamówienie na rachunku bankowym Sprzedawcy, – w przypadku wyboru przez Klienta płatności obsługiwanych przez zewnętrzny system płatności (Operatora Płatności), Sprzedawca dostarczy Produkt Klientowi niezwłocznie po potwierdzeniu przez ten podmiot dokonania płatności przez Klienta. Wówczas realizacja zamówienia wynosi jeden dzień roboczy.

§ 8. OPINIE PUBLIKOWANE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  1. W przypadku, gdy Sprzedawca oferuje w Serwisie możliwość zamieszczania opinii, wówczas zastosowanie znajdują warunki takiej funkcjonalności Serwisu, opisane szczegółowo poniżej.
  2. Sprzedawca weryfikuje opinie Klientów na temat zakupionych Produktów w Sklepie Internetowym. 
  3. Sklep Internetowy pozyskuje opinie tylko od osób, które faktycznie dokonały zakupu.
  4. Klient po otrzymaniu zamówionych Produktów może zostać poproszony o dobrowolne dodanie opinii na temat kupionego Produktu. Opinia może zostać dodana z wykorzystaniem dedykowanego linka do wystawienia Opinii wysłanego przez Sprzedawcę.
  5. Klient podczas wypełniania formularza opinii wyraża zgodę na opublikowanie zawartych w nim subiektywnych treści o zakupionym Produkcie oraz udostępnienie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zamieszczenia opinii.  
  6. Klient może zostać poproszony o wystawienie komentarza i ilości gwiazdek od 1 do 5 jako skali zadowolenia z Produktu.
  7. Opinie zamieszczone w Sklepie Internetowym nie są sponsorowane, a ich treść nie ma wpływu na warunki przyszłych umów zawieranych ze Sprzedawcą. 
  8. Sprzedawca zamieszcza wszystkie opinie, zarówno pozytywne jak i negatywne, o ile ich treść nie narusza przepisów prawa oraz postanowień Regulaminu. 
  9. Po przesłaniu do Sprzedawcy wypełnionego formularza opinii, opinie są weryfikowane pod kątem sporządzania ich przez Klientów, którzy rzeczywiście dokonali zakupu Produktu. Przeprowadzana jest weryfikacja poprzez porównanie danych Klientów dokonujących zakupu opiniowanych Produktów z danymi osób zamieszczających opinię.

9. REKLAMACJE
  • reklamacje produktów cyfrowych
  1. Sprzedawca dostarcza Treści cyfrowe zgodne z Umową. Jeśli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową, Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta za doprowadzenie do jej zgodności z Umową na postawie przepisów rozdziału 5b ustawy o prawach konsumenta.
  2. W okresie 2 lat od otrzymania Produktu przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności treści cyfrowych z Umową. 
  3. Niezgodność treści cyfrowych z Umową występuje jeśli: 
    • opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji Treści cyfrowej są niezgodne z Umową.
    • treści cyfrowe nie są przydatne do szczególnego celu, o którym poinformował Sprzedawca najpóźniej w momencie zawarcia Umowy.
    • treści cyfrowe nie nadają się do celu, do którego zazwyczaj używa się treści cyfrowych tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm lub dobrych praktyk,
    • treści cyfrowe nie występują w określonej ilości, trwałości, funkcjonalności, kompatybilności, dostępności, ciągłości i nie zapewniają bezpieczeństwa, jakie są typowe dla tego rodzaju treści cyfrowych i których można rozsądnie oczekiwać biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę,
    • treści cyfrowe nie zostały doręczone z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia można rozsądnie oczekiwać,
    • treści cyfrowe nie odpowiadają wzorowi lub próbce udostępnionej przed zawarciem Umowy.
  4. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, domniemywa się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Treści cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia.
  5. W przypadku dostarczania Treści cyfrowej w sposób ciągły jeśli niezgodność ujawniła się w czasie, w którym zgodnie z Umową miała być dostarczana, domniemywa się, że brak zgodności z Umową wystąpił w tym czasie.
  6. Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument ma obowiązek współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej z Umową wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta. W przypadku braku współpracy domniemania, o których mowa powyżej nie mają zastosowania.
  7. W przypadku niezgodności treści cyfrowej z Umową Konsumentowi lub Przedsiębiorcy-Konsumentowi przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie Treści cyfrowej do zgodności z Umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
  8. Sprzedawca doprowadza treść cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę-Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy-Konsumenta, uwzględniając jej charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.

§ 10. ZASADY GWARANCJI
  1. Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedawane Produkty. Sprzedawane przez Sprzedawcę Produkty mogą być fakultatywnie objęte gwarancją udzieloną przez producenta, importera lub dystrybutora (tj. gwaranta).  
  2. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy realizować zgodnie z warunkami umieszczonymi na karcie gwarancyjnej Produktu. 
  3. W przypadku, gdy gwarant udzielił gwarancji, Klient jest uprawniony do zareklamowania Produktu poprzez skorzystanie z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji bezpośrednio do gwaranta.
  4. Odpowiedzialność z tytułu udzielonej na dany Produkt gwarancji nie może być mniej korzystna dla Konsumenta niż odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności tego Produktu z Umową.

§ 11. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY BEZ PODANIA PRZYCZYNY
  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nastąpiło spełnianie świadczenia (tj. uzyskanie dostępu do treści cyfrowych w postaci Produktu, jakim jest: Kurs, Wzór dokumentu, E-book, Szkolenie).

12. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 
  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcę – Konsumenta (dalej: Konsumenta) z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach Internetowych Powiatowych (Miejskich) Rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (dalej: UOKiK).
  2. Chcąc skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może zwrócić się do instytucji zajmujących się ochroną praw i interesów konsumentów, w szczególności do:
    1. Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów,
    2. wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej (WIIH) oraz ich oddziałów zamiejscowych prowadzących mediację. Prowadzi się ją na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej. Mediatorem jest pracownik WIIH. Mediacja jest dobrowolna, co oznacza, że na taki sposób rozwiązania sporu muszą wyrazić zgodę obie strony umowy,
    3. sądów polubownych, w szczególności stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy WIIH (zarówno w stolicach województw, jak i w oddziałach zamiejscowych). Sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów sprzedaży Produktów i świadczenia usług. Podstawową ich cechą jest dobrowolny charakter. Inicjować postępowanie mogą zarówno Konsument, jak i przedsiębiorca.
  3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma Internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami, na szczeblu unijnym (platforma ODR).
  4. Treść § 12 Regulaminu ma charakter informacyjny i nie stanowi zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.

13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Zasady ochrony danych osobowych określa szczegółowo załącznik: „Polityka Prywatności” natomiast zasady stosowania plików cookies na Stronie Internetowej określa dokument „Polityka Plików Cookies”. 
  2. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników / Klientów odbywa się zgodnie z przepisami RODO oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 
  3. Podanie przez Użytkownika / Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia Umowy Sprzedaży. 
  4. Sprzedawca wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym Klient może się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw poprzez e-mail: kontakt@asystentstudenta.pl, lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.

§ 14. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
  1. Prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, a także do formularzy, dokumentów prawnych, logotypów, znaków Produktowych, tekstu, grafiki, zdjęć i innych zamieszczonych przez Sprzedawcę treści należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób przewidzianym przepisami prawa i Regulaminem. 
  2. Zabrania się kopiowania, powielania, modyfikowania, zwielokrotniania lub rozpowszechniania jakiejkolwiek części Sklepu Internetowego bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy prawa oraz Regulaminu. 
  3. Sprzedawca może podjąć kroki, w tym kroki na drodze postępowania sądowego, w celu ochrony interesów własnych oraz Klientów Sklepu Internetowego. 
  4. Wykorzystywanie danych Sklepu Internetowego w celach komercyjnych odbywać się może po uprzednim powiadomieniu o tym Sprzedawcy i uzyskaniu od niego pisemnej zgody.

§ 15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Do złożenia Zamówienia niezbędna jest akceptacja niniejszego Regulaminu, w tym jego załączników. 
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeksu cywilnego, a w odniesieniu do Konsumentów szczególnie przepisy ustawy o prawach konsumenta.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. O wszelkich zmianach Sklep Internetowy będzie informować Użytkowników poprzez zamieszczenie informacji na stronie Sklepu Internetowego, w przypadku Użytkowników zapisanych do Newslettera lub posiadających aktywne Konto Klienta – w formie wiadomości mailowej. Do Zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia Zamówienia.
  4. Do Zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia Zamówienia.
  5. Niniejszy Regulamin w wersji 1.0 wchodzi w życie z dniem 28.02.2025 r.